Wyposażenie biur

Biura muszą być odpowiednio przystosowane nie tylko pod kątem samego wykonywania obowiązków służbowych. Bardzo ważny jest komfort wszystkich przebywających w nim pracowników. Szczegółowe warunki dotyczące organizacji stanowisk pracowniczych określają przepisy prawa pracy.

Artykuły wyposażenia biur

W kategorii “Wyposażenie biur” znajdziesz produkty niezbędne do funkcjonowania każdego biura, począwszy od kosza na śmieci, a nawet wentylatory.

Artykuły wyposażenia biura
Pokaż kategorie

Wyświetlanie wszystkich wyników: 18

Pokaż kategorie

Wyświetlanie wszystkich wyników: 18

Czego nie powinno zabraknąć w żadnym biurze?

Firmowa apteczka

W każdym zakładzie pracy musi znajdować się przynajmniej jedna apteczka. W razie wypadku musi być możliwe szybkie udzielenie pierwszej pomocy. Przepisy nie określają jednoznacznie, jaka konkretnie powinna być zawartość biurowej apteczki. Jej rodzaj należy po prostu dopasować do typu prowadzonej działalności. Do liczby zatrudnionych pracowników oraz poziomu zagrożenia w trakcie wykonywania obowiązków.

W naszym sklepie można nabyć atestowaną apteczkę, wyposażoną zgodnie z normą DIN 13164.

Znajdują się w niej:

  • higieniczne opatrunki,
  • chusty,
  • nożyce,
  • koc ratunkowy,
  • ustnik do sztucznego oddychania,
  • rękawiczki jednorazowe
  • oraz kompresy.

Całe wyposażenie stanowią produkty certyfikowane, z bezpiecznych materiałów. Apteczkę można zamocować na ścianie lub postawić na podłodze. Jeśli rzeczy z apteczki zostaną zużyte, w naszym sklepie da się szybko uzupełnić zapasy opatrunków i kompresów. Najwygodniejszym rozwiązaniem jest zakup całego pakietu akcesoriów medycznych.

Przy zakupach warto zwrócić uwagę nie tylko na atesty, ale też na datę ważności. Nasączane chusteczki do dezynfekcji albo jałowe bandaże po jakimś czasie tracą swoje właściwości i nie nadają się już do użycia. Możemy zapewnić, że w naszym asortymencie znajduje się wyłącznie wyposażenie z długim terminem przydatności.

Praktyczna segregacja kluczy

Nawet gdy biuro jest niewielkie, to przynajmniej kilka jego pomieszczeń zamyka się na klucz. Najlepiej jest je trzymać w jednym miejscu. Umożliwia to specjalna szafka na klucze. Ma ona kompaktowe wymiary, więc bez większego trudu da się znaleźć dla niej wygodną lokalizację.

W naszym sklepie dostępne są szafki metalowe, z bezpiecznym zamknięciem. Wykończone są specjalną powłoką zabezpieczającą, dzięki czemu na długo zachowują estetyczny wygląd.

Oferujemy szafki o różnej pojemności, od 20 do aż 140 kluczy. Ich segregację ułatwiają kolorowe zawieszki. Można je dowolnie opisać, a klucze są wieszane na małych, metalowych haczykach z oznaczeniem liczbowym.

Dobre warunki pracy

Obowiązkiem pracodawcy jest także zapewnienie komfortu w miejscu w pracy. Oznacza to między innymi dostęp do wody oraz pomieszczeń socjalnych. Zatrudnione osoby mogą w nich przygotować i spożyć posiłek.

W takiej firmowej kuchni na pewno nie może zabraknąć czajnika elektrycznego. Dzięki niemu, w najprostszy sposób, szybko przygotujemy coś ciepłego do picia albo jedzenia. Dostępne w naszym sklepie czajniki elektryczne mają dużą pojemność. Są wykonane z solidnego tworzywa, więc mimo intensywnej eksploatacji nie ulegną przedwczesnemu zużyciu.

Latem przydatny będzie też wentylator. Poprawi komfort pracy w upalne dni. Oferujemy sprzęt biurkowy. Mamy również duże wiatraki stojące, o dużej mocy i większym zasięgu działania.