Artykuły biurowe

Jak sprawnie zorganizować swoją pracę?

Artykuły biurowe, wbrew swojej nazwie, przydają się także w wielu innych miejscach. Warto je mieć pod ręką. Nawet jeśli nie korzysta się z nich na co dzień. Dzięki temu szybko będzie można coś skleić, zapakować czy przygotować ważną notatkę.

akcesoria
Pokaż kategorie

Wyświetlanie 1–18 z 239 wyników

Wyświetlanie 1–18 z 239 wyników

Jak archiwizować dokumenty?

Walające się luzem dokumenty tworzą nieporządek w biurze. Bardzo ciężko jest w nieposegregowanych stertach papierów znaleźć coś potrzebnego. Przestanie to być problemem, gdy skorzystamy z biurowych akcesoriów do archiwizacji. Ich wybór jest naprawdę szeroki.

Klasyczne segregatory są najczęściej w rozmiarze A4. Takim jak kartka z drukarki. Biurowy segregator jest gruby i pomieści przynajmniej kilkadziesiąt kartek. Można też do segregatorów wkładać dokumenty w foliowych koszulkach.

Do spinania niepodziurkowanych dokumentów polecamy grzbiety zaciskowe ze sztucznego tworzywa. Mogą one połączyć razem nawet 30 kartek.

Praktycznym rozwiązaniem są także plastikowe skoroszyty, z twardą okładką. Są dostępne w różnych kolorach, co ułatwia ich rozpoznawanie.

Mniejszą liczbę dokumentów można też schować do skoroszytu tekturowego. W naszej ofercie są tekturowe skoroszyty z dodatkową zawieszką. Umożliwiają one wpięcie kilku teczek w jeden większy segregator biurowy.

Do czego przydaje się dziurkacz?

Dziurkacz działa na zasadzie dźwigni. Po naciśnięciu rączki metalowe bolce tworzą okrągłe dziurki w papierze. Dostępne w naszym sklepie dziurkacze mają uniwersalny rozmiar. Podziurkowane dokumenty będą pasować do standardowych, biurowych segregatorów.

Biurowy dziurkacz powinien być na tyle mocny, by jednym ruchem przygotować grubszą stertę dokumentów. Nie powinno być też problemu z dziurkowaniem twardszych rzeczy. Na przykład tektury czy cienkich, plastikowych przekładek do segregatorów i teczek.

Oferowane przez nas dziurkacze posiadają specjalną miarkę. Umieszczane w segregatorach dokumenty powinny mieć dziurki dokładnie w środkowej części. Dzięki temu te większe kartki nie będą wystawać poza okładkę. Te mniejsze dobrze się ułożą. Utworzą zwartą, wygodną do przeglądania stertę. Miarka ma skalę centymetrową, więc łatwo ją dopasować do wielkości kartki.

Zszywanie i klejenie

Zszywacze biurowe pozwalają szybko spiąć kilka dokumentów. Przydaje się to wtedy, gdy nie chcemy korzystać z segregatora bądź teczki. Nowoczesne zszywacze są małe i lekkie. Łatwo je schować w szufladzie, a zszywki do nich mają standardowy rozmiar.

Warto od razu zamówić w naszym sklepie specjalny rozszywacz. Rozdzielanie ciasno zgniecionych, metalowych zszywek jest dość kłopotliwe. Można się podczas tego skaleczyć.

Zamiast zszywacza można też użyć metalowych spinaczy. W naszym sklepie można nabyć spinacze w różnych rozmiarach. Są w większych i mniejszych pudełkach. Wszystkie spinacze są dobrej jakości, z giętkiego metalu, wygodne w użyciu.

Niektóre rzeczy jednak wygodniej będzie po prostu skleić. Do tego najlepiej nadaje się uniwersalny klej biurowy. W swojej ofercie mamy kleje, które nadają się do większości materiałów. Nie tylko papieru. Specjalne dozowniki zapewniają precyzję podczas klejenia i zapobiegną brudzeniu rąk.

Niezbędne biurowe akcesoria w firmie

Co jeszcze przyda się w biurze? Oczywiście nożyczki – powinny być ostre, z wyprofilowaną rączką, w odpowiednio dobranym rozmiarze. W bardzo wielu biurach i zakładach pracy są także tablice korkowe. Nie da się z nich korzystać bez pinezek. Można w każdej chwili zamówić je w naszym sklepie.

Ponadto oferujemy szeroki wybór przyborów do pisania. Znajdziemy tutaj:

  • markery,
  • zakreślacze,
  • cienkopisy — w różnych kolorach, z mocnymi, szczelnymi skuwkami, które chronią przed wysychaniem tuszu.

Wszystkie te akcesoria można trzymać na biurku w nienagannym porządku, korzystając z praktycznych przyborników. Są one z metalu albo tworzywa. Posiadają liczne przegródki i stojaki na długopisy. Mimo lekkiej formy pozostają stabilne. Do kompletu warto jeszcze dołożyć biurowy kosz na śmieci oraz szafkę do przechowywania kluczy.

Zeszyty i bloki

Biurowe notesy powinny mieć twardą okładkę. Dzięki temu dłużej zachowają ładny wygląd, a kartki nie będą się strzępić na krawędziach. Dobrym wyborem jest notes, który ma perforowane kartki. W razie potrzeby łatwo będzie wyrwać pojedynczą stronę. Notesy dobrze jest mieć w kilku rozmiarach, nie tylko dużego A4, ale i mniejszych. Dobrze też, by część notatników miała gładkie kartki. Inne w kratkę albo szerokie linie.

Powszechnie wykorzystywane w biurach, jak w i prywatnych domach, są także kostki biurowe. Zazwyczaj mają one standardowy rozmiar 85x85x40 mm, mogą być białe albo w kilku kolorach.

Samoprzylepne karteczki

Notesy samoprzylepne cieszą się ogromną popularnością. Ciężko sobie wyobrazić bez nich jakiekolwiek miejsce pracy.

Od zwykłych notatników różnią się właśnie tym, że mają cienką warstwę kleju. Dlatego do ich przymocowania nie są potrzebne żadne pinezki czy magnesy.

Dostępne w naszym sklepie notesy to nie tylko klasyczne, prostokątne kartki. To też notatniki w kształcie owoców, trójkątów i innych figur.